سفارش تبلیغ
صبا ویژن

falminium

فویل آلومینیومی و مواد غذایی

    نظر

فویل آلومینیومی به تنهایی خطرناک نیست اما می تواند میزان آلومینیوم موجود در غذا را اندکی افزایش دهد. اگر نگران میزان آلومینیوم موجود در غذایتان هستید، از فویل آلومینیومی استفاده نکنید. اما در کل میزان آلومینیومی که این فویل ها وارد غذا می کنند بسیار ناچیز است. اگر میزان مصرف غذای آلومینیومی شما کمتر از میزان استاندارد است، نیازی نیست فویل آلومینیوم را از آشپزخانه خود بیرون بیندازید .

 


رول های فویل آلومینیومی

    نظر


رولهای لمینت فویل آلومینیومی که در سه لایه درمیکرون 70 الی 300 و در عرض های مختلف تولید می شوند، که با بهترین کیفیت لمینت برای کاربرد بسته بندی های خانگی و صنعتی هستند.

شرکت فویل آلومینیوم هزار این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده و با تولید محصولات با کیفیت و ارزان فویل آلومینیومی رضایت مشتری را در نظر کرفته است.


کاربردهای متنوع فویل آلومینیوم

    نظر

فویل آلومینیوم دارای کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف می باشد. برای مثال می توان از کاربرد آن در عایق کاری، ساخت خازن های الکتریکی و وسایل الکترونیکی، ساخت موتورها و ترانسفورمر ها و... را نام برد.

کاربرد فویل آلومینیوم به همراه چاپ و لمینت سبب استفاده از آن در رنج وسیعی از محصولات بسته بندی غذایی، دارویی، آرایشی و بسیاری موارد دیگر می شود.